Depilacja laserowa w domu

16:17:00

Dziewczyny! Ostatnio miałyśmy okazję przetestować depilator laserowy firmy Panasonic - Hair Removal System. Jako że zbliża się lato, każda z nas chce dobrze wyglądać i mieć piękną skórę bez szpecących włosków. Świetnym rozwiązaniem jest właśnie depilacja laserowa, która zapewnia gładkie ciało na znacznie dłużej niż tradycyjne metody depilacji. Więcej na temat tej metody dowiecie się w dzisiejszym poście :)


Panasonic ES-WH80 to depilator laserowy, który jest urządzeniem bezprzewodowym zasilanym na baterie. Czas pełnego ładowania wynosi ok 3 godzin. Depilator swoim kształtem przypomina tradycyjną maszynkę do golenia.


Dzięki ergonomicznej, lekkiej i zapewniającej wygodny uchwyt obudowie system usuwania włosów IPL sprawia, że łatwo używa się go nawet w trudno dostępnych miejscach, takich jak skóra pod pachami czy okolice bikini. Zabiegi z wykorzystaniem lasera w odróżnieniu od innych metod dają efekt, który utrzymuje się znacznie dłużej – po skończonym cyklu naświetlań włosy mogą nie odrosną przez kilka miesięcy. Po depilacji IPL zaczną odrastać po około dwóch miesiącach.



Korzystanie z urządzenia jest banalnie proste. Aby wykonać zabieg należy najpierw usunąć włosy ze skóry zwykłą maszynką. Następnie włączamy depilator i przykładamy go do skóry nóg. Ja zaczynam od najniższych poziomów mocy, stopniowo zwiększając nasilenie. Im większa moc tym wyższa będzie skuteczność zabiegu. Przy przesuwaniu czuć delikatne ciepło, ewentualnie lekkie szczypanie. Wydepilowanie łydek zajęło mi ok 15 minut. Efekty widać już po pierwszym użyciu, jednak największy efekt zobaczymy po około 3, 4 użyciach.


Co sądzicie o tej metodzie usuwania włosków? Lubicie eksperymentować czy wolicie tradycyjne metody depilacji?

You Might Also Like

10 komentarze

  1. Kochana a jaka jest jej cena? Też chcę sobie kupić i właśnie zbieram na jakąś. Ja mam obsesję na punkcie ogolonych nóg :p.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kusi mnie takie cudo od jakiegoś czasu, powiedz mi jak Ci się to sprawdza?

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakaś ty piękna

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakaś ty piękna

    OdpowiedzUsuń
  5. Super !!!

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  6. Przymierzam się do jego zakupu :) Świetna sprawa!

    http://garderobelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie stosowałam depilacji laserowej, domowe rozwiązanie brzmi bardzo ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ooo tak, mam go od 2 miesięcy i działa cuda :) IPL jest dla mnie najlepszą metodą a w tym Panasonicu sprawdza się doskonale. Dziewczyny, to jest to! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz :)
Osoby Anonimowe prosimy o podpisanie się imieniem.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Instagram

Like us on Facebook

Followers