Blog przyjaciółek - modne stylizacje, nasz styl

09:22:00

W końcu udało nam się zrealizować wspólną sesję, a wszystko dzięki naszej dobrej koleżance Sabinie (fotograf Częstochowa). Obie preferujemy obecnie styl bardziej elegancki, nieprzekombinowany, który świetnie sprawdzi się w codziennej pracy. Klasyka, klasyka i jeszcze raz klasyka! Jak Wam się podobają zdjęcia? Czekamy na komentarze ❤

polskie blogerki przyjaciółki

modne stylizacje


blogerki częstochowa
  


blogi polskie


czarna torebka z klamrą


blog stylizacje



polskie blogerki


Kasia | torebka - Stylowa Galanteria | kombinezon - F&F | żakiet - New Yorker 
Magda | buty - Czas na buty | spódnica - Romwe | okulary - Ray Ban | żakiet - Shein

You Might Also Like

32 komentarze

  1. Świetne stylizacje!
    Świetne,profesjonalne zdjęcia!
    Piękne Wy!!! :)
    pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja. Z klasą i bardzo nowocześnie. Oby więcej takich pomysłów w postach.
    Pozdrawiam i czekam na kolejne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam podobną torebkę :) Przydałoby się więcej biżuterii w tych kreacjach, pasowałyby do eleganckiego stylu. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, pasujecie do siebie jak ulał :D

    http://noa-artpage.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak ładnie wyglądacie! <3 :) WOW!

    OdpowiedzUsuń
  6. Super, duża klasa, stylizacje na prawdę świetne i bardzo mi się podobają. Wyglądacie niesamowicie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo profesjonalna wizja, podoba mi się stylizacja, zwłaszcza spodnie.

    Pozdrawiam i zapraszam wszystkich do mnie

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo udana wspólna sesja :). Czekamy na więcej! Serdecznie pozdrawiamy i zapraszamy!

    OdpowiedzUsuń
  9. świetnie zdjęcia oraz cudowne buty. Sama widziałam podobne na zoio.pl.Często tu zaglądam i obstawiam, że od teraz będę jeszcze częstszym gościem. Wydaje mi się, że nasze gusta są podobne wręcz identyczne. Pozdrawiam! I życzę powodzenia w rozwijaniu bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziewczyny!czasami w waszych stylizacjach widziałam świetne ciuchy z lumpeksu - jakie lumpeksy polecacie w Łodzi? Kasia z Łodzi

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne zdjęcia i cudownie dobrane stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie wyglądacie razem. Chociaż spódnica mnie przekonuje bardziej niż żakiet. O tyle buty są piękne ostatnio złapałam świetne szpilki w fajnej cenie https://zoio.pl/obuwie - bardzo podobne do waszych. Poproszę więcej takich stylizacji!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale fajne stylizacje. Ładnie razem wyglądacie. Chyba pędzę do galerii :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Sesja wyszła super! Bardzo podobną spódniczkę widziałam ostatnio w Outlet Center Lublin, ten sam kolorek!

    OdpowiedzUsuń
  15. nie możemy się na was napatrzeć, świetna sesja! bez zbędnej przesady, elegancko, ale oryginalnie. No i macie super buty! podobne szpilki u nas, na stronie luxusowych, może wykorzystacie je do następnych stylizacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo podoba mi się ta stylizacja z szarym płaszczem :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne stylizacje, zwłaszcza długie czarne spodnie, bardzo eleganckie idealnie pasują do całości :)
    Pozdrawiam i czekam na kolejne inspiracje!

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne stylizacje, da się je wykorzystać typowo do pracy. Dorzucając do tego bardzo eleganckie buty takie jak te tutaj: https://sosimply.pl/buty/buty-szpilki-sandaly-klapki. Pozdrawiam i z niecierpliwością czekam na kolejne inspiracje :) <3 :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Zdecydowanie powalająca stylizacja, tylko buty Kasi zamieniła bym na https://zoio.pl/obuwie/czolenka-na-koturnie . Jednak wasze pomysły są przecudowne!

    OdpowiedzUsuń
  20. Super stylizacje i wasze włosy, takie piękne i długie.. ja cały czas próbuję zapuszczać :c zazdro! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna sesja dziewczyny! Widać, że doskonale się uzupełniacie :) Czekamy na nowe posty :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny styl. Mam nadzieję, że będą pojawiać się posty z stylizacjami na jesień :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  23. Super zdjęcia i stylizacje i na pewno super przyjaźń ;-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Super stroje, moda jest czymś przepięknym, uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Super stylizacje, ale spódniczka najlepsza ! :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Fantastycznie wyglądacie, mi bardziej podoba się outfit koleżanki z krótką spódniczką bo to jest po prostu mój styl od paru lat:D

    OdpowiedzUsuń
  27. Super dziewczyny, przyjaźń w dzisiejszych czasach jest bardzo ważna :) ! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz :)
Osoby Anonimowe prosimy o podpisanie się imieniem.

Instagram

Like us on Facebook

Followers